FOTD : Butler budget please !


Ten eerste sorry voor de lowquality  foto's. Ik had even snel foto's gemaakt met mijn mobiel.   Voor deze look gebruik ik bijna allemaal producten van de big bazar.

Ik kocht een tasje met 4 lakjes, 2 oogpotloden, 1 wenkbrauw potlood 2 oogschaduw potloden en een lipgloss.
Dit was samen 4,99  .



Hiervan gebruikte ik de oogschaduwpotloden  en het wenkbrauwpotlood.

 


Ook kocht ik een tijdje terug een kleuren palette van Saffron. hiermee ga ik over de groene oogschaduw stick.
De blauwe gebruik ik op mijn waterlijn.


Op mijn lippen gaat een w7 lipgloss in een barbie roze kleur en op mijn wangen draag ik een beetje foundation.
De concealer die ik gebruik komt ook van de big bazar .

De mascara is van de Wibra.     


Super budget dus ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !