Mini Shoplog

Bij de Wibra kocht ik deze haar producten voor slechts 1,00 per stuk ! Ik kan je alvast verklappen dat ik het serum met argan olie extract erg fijn vind. Het ingrediƫnt staat ook nog eens zeer hoog in de lijst van bestanddelen . De hitte spray en het haarmasker ga ik zeker ook testen komende week. Hier komt zeker nog een artikel over online. Rennen naar de Wibra dus .


Ook kocht ik deze maxi wattenschijven bij de Wibra voor 50 cent.  Ik ben benieuwt of ik deze fijn vind want normaal gesproken haal ik ze altijd bij de Jumbo.



Als laatste kocht ik deze nagelremover van Essence met coconut en papaya voor 1,00 . Hij zou ''vochtinbrengend'' moeten werken.  Hij meurt trouwens wel ontzettend naar aceton.


Maar je ruikt de coconut en papaya ergens door de stankwolk wel doorheen.  Ik ben benieuwt of deze mijn nagellak  goed verwijderd want
again ook haal ik mijn nagellak remover meestal bij de Jumbo. 
[ scheelt me 40 cent en ook een hoest partij damn... ]

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !