Nieuwe pretties + A pink NOTD


Vandaag was ik op de grensmarkt en daar waren veel aanbiedingen met make-up en nagellak . onder andere w7 palettes voor 5 euro en andere leuke goedkope merken, 

zo ook dit merk yes-love . Ik nam 4 lakjes en 2 lipsticks van dit dierproef vrije merk mee. Ik kan eigenlijk niet wachten om de nagellak uit te proberen maar er zit nog een mooi kleurtje op mijn nagels dat ik aan het testen ben met de Essence topcoat en basecoat.  Maar ik denk niet dat het lang gaat duren voordat ik naar de remover grijp zodat ik mijn nieuwe pretties uit kan proberen. Ook kocht ik deze wannabe- chanel dupe . Een mooi rood kleurtje.




De nagellak die ik momenteel op mijn nagels draag heet ''boom boom''  en is van Sinful Colors.  Ik draag de base en topcoat van Essence en twee laagjes ''boom boom'' .


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !