Opgemaakt #mei


Elke maand zeg ik het weer wow ik dacht toch dat ik deze maand minder heb opgemaakt en toch is het weer aardig wat.  De gewone dingen zoals watjes en doekjes zet ik nooit op de foto maar daar zijn er ook wat van doorheen gegaan.


Als eerste een paar samples van shampoo. Prima shampoo maar doet niks extra's voor je haar.  De kleine nagellak remover werkte prima en het serum sample was ook gewoon oké  . 



Afgelopen maand heb ik ook uitvoerig maskertjes getest, ik won er een en kocht er wat voor 1,00 per stuk .
Vooral lovely lily en creamy coconut vind ik lekker.




Ook heb ik weer een douchegel van Yves-Rocher opgemaakt , mijn favoriet !    En twee douchegels van FA . Deze ruiken prima maar na een tijdje vond ik ze een beetje ''saai''
Deze zal ik dan ook niet opnieuw kopen .  Van die van Yves-Rocher staat al een back up klaar.


Ook maakte ik van Yves-Rocher mijn favoriete face wash op.   Deze is gewoon geweldig en hier heb ik ook alweer een nieuwe van in gebruik.  Deze 2 mini s van treacle moon mogen ook niet ontbreken . Hier heb ik zelfs al weer 3 back-ups van .  [ helaas geen grote fles van te koop hier]




En als laatste twee haarproducten.
Mijn favo haar kuur waar ik helaas nog maar eentje van heb liggen en een heerlijke conditioner van Nivea.
Deze zal ik beiden zeker opnieuw kopen .
Heerlijk vind ik ze.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !