Shoplog/unboxing : Wat maakt je mooi.

Zoals ik vertelde in  dit  artikel heb ik een bestelling geplaatst bij wat maakt je mooi .  Een webshop die zich richt op zo natuurlijk mogelijke producten die niet op dieren zijn getest. Ik kocht er mani bombs, een jelly soap, een scrubblokje en kaolin  klei .  Ook kreeg ik een scrub blok gratis ! super leuk natuurlijk.  





Hier onder de producten die ik kocht en de ingrediënten lijst die heel handig op elk product vermeld staan. 





Als eerste de showergelly.  Dit is een soort drilpudding zeep. Het ruikt heerlijk naar peertjes en schuimt gewoon goed! Wie wil zich hier nu niet mee wassen?



En hier de mani bombs en een scrub en soak met rockstar geur.













En de kaolin klei. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !