Summer collab - Frisse Zomerlook.

In samenwerking met andere bloggers hebben we allemaal een ''zomerlook'' gemaakt.





Dit zijn de linkjes naar de andere meiden die allemaal verschillende mooie zomer looks hebben gemaakt.
Kijk ook zeker bij hun om bijvoorbeeld inspiratie op te doen.



Kim

Eline

Lotte

Danique



  Als ik aan de zomer denk zie ik de kleuren, turquoise,blauw,paars,bronze en peach voor me. Deze kleuren verwerkte ik in een make-up look maar dan wel met een felle lip kleur.
Lekker simpel en niet te veel skin producten zodat je lekker de zon in kunt zonder over je make-up na te denken maar wel wat meer dan alleen een lik mascara en een glossje.




 

Productlijst :

Big eyes mascara - Essence
Blush peach -  Catrice 
Eyeliner blauw- Catrice
Concealer cream - Catrice
Concealer brightener -  Sephora
Oogschaduw in the nudes-  Essence
Oogschaduw purples - Paris memories
Lipstick LE red-  Essence
BB cream- Yves Rocher
Eyebrow kitje - Beauty UK,
Nagellak turquoise - Yes Love  






Als het erg warm weer is hou ik er niet van om foundation te dragen .  Ik breng alleen bb cream aan op de rode plekjes rond mijn neus en onder mijn ogen .  Mijn ogen prime ik met een cream concealer van Catrice en onder mijn ogen breng ik dan Sephora concealer aan, dit om adertjes te camoufleren.  Op mijn wangen breng ik een peach/bronze kleurige blush aan van Catrice .




Op mijn wimpers gaan een laagje mascara van Essence en ik pak mijn oogschaduw palettjes er bij van Paris memories en Essence.  Ik kiest hier voor de paarse en bordeaux rode kleuren.  Als eyeliner en oogpotlood gebruik ik een paars/blauw kleurig potlood van Catrice.


 Op mijn lippen gaat een felrode kleur van Essence .  Ik maak mijn look af door mijn nagels in een zomers kleurtje te lakken van het merk Yes Love.  

Reacties

Unknown zei…
Staat je goed die lipstick!! Mooie look xxx

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !