Wat staat er op mijn nachtkastje.


Wat staat er op mijn ''nachtkastje'' ? 

Nou eigenlijk staat mijn kaptafel/kast direct naast mijn bed maar ik heb wel een gedeelte dat ik als nachtkastje gebruik.  Al die spulletjes zitten in 1 bakje. Daarnaast staat altijd nog een flesje met drinken .


Ik heb geen idee waarom maar ik vind het blijkbaar nodig om 3 lipbalsems dichtbij me te hebben s'nachts.
ook een bodybutter en bodylotion mogen niet ontbreken.
Er zitten 2 bodysplashes in mijn bakje, nagellak, vijltjes, pincet,nagelknipper en wat elastiekjes.


Ook een dag en een nacht crème van Yves Rocher .
Ook heb ik er enkele nagel olie pennen liggen , een pakje zakdoekjes en een voeten crème.

 

Reacties

Iep zei…
Leuk!
Liefs Iep

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !