Opgemaakt #Juni

Ook deze maand heb ik weer wat producten opgemaakt, dit keer wat minder herhaling want ik heb wat nieuwe producten uitgeprobeerd. 


Deze maand heb ik een gezichts tonic opgemaakt, deze is van Yves Rocher . Hij doet zijn werk prima maar ik vind die van Kruidvat eigen merk fijner .





Ook maakte ik twee maskertjes van Dr.Van Der Hoog op waaronder mijn favoriet : Lovely Lily.
En een mini maskertje van Trekpleister.

Ook gingen er een paar pakjes reiningsdoekjes doorheen en een tandpasta van Sensodyne.




Er gingen maar liefst 3 douchegels op,  ze zijn lekker verzorgend maar ik heb er nog zoveel staan dat ik deze niet opnieuw ga kopen.




Ik maakte ook een geurkaars op van Kruidvat  ''fresh cotton'' helaas verkopen ze die niet meer. 





Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !