Review : Dr. Van Der Hoog Handcrème


Toen ik in de Action was zag ik deze handcrème van Dr. Van Der Hoog liggen.  Ik ben fan van hun maskertjes en was erg benieuwt of ik deze tube voor je handen net zo fijn vond.
De verpakking is simpel en praktisch met een klep-dop.
Geen geknoei met losrakende doppen dus en daarom heeft deze handcrème al meteen een streepje voor bij mij.





Het is een dikke witte substantie die makkelijk uitsmeert en hij heeft een typische crème geur. Hij is niet vettig en trekt snel in.  De tube is ook handzaam door zijn formaat en dus ook makkelijk mee te nemen in je handtas.  Het s.o.s en repair doet hij niet echt zijn naam aan want hij hydrateert je handen niet echt geweldig maar als je niet al te droge handen hebt is hij prima voor dagelijks gebruik.
Ik kocht hem voor 1,79 bij De Action.   


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !