Mini make-up shoplog Action ! # new products


Ik was vandaag in de action en tot mijn verbazing hadden ze van Max & More  het huismerk van de action , een heel nieuwe make-up lijn, van nieuwe lipstick kleuren tot nude en smokey oogschaduw palettes en mascara's tot  gel eyeliners. Ook zag ik meerdere tinten wenkbrauw poeder liggen en natuurlijk nam ik een setje mee om te proberen.
Verder nam ik een pink nude achtige lipstick met bijpassende lipliner mee en zelfs een contour stick had de action in haar assortiment!  Ik ben heel erg nieuwsgierig naar deze producten en natuurlijk ook naar de duo oogpotloden die  ik heb meegenomen .  Verder nam ik nog reinigingsdoekjes en nepwimpers mee. In totaal was ik 4,40 kwijt voor :  contourstick,duo-oogpotloden,wenkbrauw poeder , doekjes, nep-wimpers. Uiteraard ga ik deze producten snel testen ! Be continued . 
De foto's zijn even snel gemaakt omdat ik jullie het zo snel mogelijk wilde laten zien . Uiteraard volgen er betere foto's.







Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !