NOTD : Review Essence ''let stars rain down on me '' holografische topper


Vandaag laat ik jullie twee lakjes zien.
''Boom Boom'' van Sinful colors en ''let stars rain down on me ''van Essence een holo topper.  De cuticle tattoo  is van Catrice.





Ik was erg benieuwt naar de holo topper want het zou natuurlijk geweldig zijn als je elk lakje dat je in bezit hebt kunt omtoveren tot een magische holo lak !  Het eerste wat me opvalt is dat de substantie heel erg dun is .



 Meer water dan een nagellak. Je moet ook heel goed schudden voordat de glittertjes op het kwastje komen, natuurlijk staat er ook  '' shake me I'm pretty'' op het flesje dus dat was te verwachten .





 De lak lakt prima en droogt ook redelijk snel.  Je hebt wel twee laagjes nodig om de glittertjes tot zijn recht te laten komen .
Het sinful color lakje dekt trouwens met slechts 1 laagje.
Echt holo wil ik dit lakje niet noemen maar het is wel een hele mooie topper..
Wil je hem nog scoren? Wees er dan snel bij want hij gaat uit het assortiment.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !