Review : Dr. Van Der Hoog : Luxury lotus litchi scrub masker.


Het luxury lotus litchi masker van Dr. Van Der Hoog is een scrubmasker. Het is een soort gel masker met allemaal pitjes er in de je gezicht diep reinigen.




Het voelt lekker verkoelend aan op je huid , vooral nadat het een heel warme dag is geweest en de scrub deeltjes zijn niet te hard voor je gezicht. Dit vind ik erg fijn want ik heb een gevoelige huid. 


Het masker prikt niet en laat mijn huid zacht achter na gebruik. Ik ondervind geen irritaties en mijn huid ziet er ook niet rood uit en voelt zeker niet trekkerig.
Ik vind het een fijn masker die ik zeker vaker aan ga schaffen ! 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !