Review : Ebay lipstick ''3 concept eyes'' barbie pink

Eerder deze week zagen jullie al een  review langskomen van een lipstick die ik op Ebay kocht van het merk 3 concept eyes, vandaag laat ik jullie nog een lipstick zien.





Deze lipstick zit in een grote vierkante verpakking maar de stick zelf is normaal. Het ziet er uit als een barbie roze kleur.  Ook deze ruikt niet chemisch en glijdt soepel over je lippen. Er komt aardig wat pigment vanaf ! 




Alleen Bummer  deze kleur staat mij niet, hij is wat te licht voor me waardoor ik een beetje creepy lijk.
Zeer jammer want de formule is fijn en voelt goed aan op je lippen .  Ook deze is voor nog geen 2 euro te koop op Ebay. 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !