Review : MN Powdery matte kissproof soft lipstick 03


Ook deze lip crayon kocht ik op Ebay,  deze belooft om niet af te geven en kissproof  te zijn.  Het is een fel roze kleur.


Als eerste het is zeker geen '' soft lipstick ''

De stick brengt een beetje stroef aan , een lippen balsem er onder zal een groot wonder verrichten. 






Ook plakt hij ontzettend, ook dit valt op de lossen met een transparante poeder. 
Persoonlijk is dit me een beetje te veel werk af.
Matte is hij trouwens wel. 

+ Intensieve kleur
+ Hij is echt goed mat
+ Blijft lang zitten
+ Je hoeft hem niet tussendoor bij te werken
+ Stevige verpakking

- Hij plakt op je lippen
- Heeft geen verzorgende eigenschappen




De kleur is wel  echt geweldig goed intensief en hij blijft inderdaad heel goed zitten en voor de prijs van nog geen 1 euro is dit ook zeker geen mis koop.
Alleen zou ik hem er echt alleen bij pakken bij een [zwembad ] feestje bijvoorbeeld, als ik zeker wil weten dat mijn lipstick goed blijft zitten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !