Everyday bakje & Reinigingsproducten


Vandaag voeg ik beide onderwerpen samen in 1 artikel, omdat ik vind dat ze bij elkaar horen.

In mijn everydaybakje zit sowieso een lekker luchtje,''voque cats''  dit luchtje gebruik ik niet perse iedere dag, maar als ik weg ga en ik heb niet zo veel tijd pak ik dit handige buisje er toch zeer regelmatig even bij. Deze staat trouwens niet op de foto . 


Geurtjes wissel ik verder toch regelmatig af maar ik heb wel enkele favorieten, deze behandel ik binnenkort in een favorieten artikel. 


Verder een mascara van NYC,  die ik sowieso altijd graag voor mijn onderste wimpers gebruik.Voor mijn bovenste wimpers gebruik ik verschillende mascara's van Yves Rocher tot Essence .


Standaard zit deze vloeibare eyeliner van Essence in mijn bakje , samen met dit wenkbrauw potlood, en oogpotlood.





Deze blush die ik onlangs gereviewed heb zit sinds kort ook in mijn bakje omdat hij lekker veelzijdig is .  Van deze contour stick van de Action wordt ik ook helemaal happy en de concealer van Oriflame mag ook niet ontbreken.

Als ik geen zin heb om make-up op te doen of ik moet snel weg en wil toch nog een snelle oogschaduw gebruik ik deze oogschaduw stick of de mono van Essence.  Qua palletje gebruik ik nog steeds vaak dit palletje van Essence, of het w7 in the nude pallette.



Dit zijn de lipsticks die ik het meest gebruik!  Alles wat op deze plank staat wordt het meest gebruikt al wisselt dit wel steeds. Ik probeer zo om de maand mijn producten om te wisselen.



Deze facewash, en  reinigingsdoekjes van de Action staan standaard op de plank, en de tandpasta van Sensodyne koop ik ook steeds opnieuw. De tandpasta werkt echt  tegen gevoelige tanden en ik kan echt niet meer zonder!
Ook gebruik ik graag deze tonic van Elkos.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !