Opgemaakt #Augustus

Maakte ik vorige maand niet zo veel producten op, deze maand is het anders ! Maak je borst maar nat want er zijn een hoop producten door heen gegaan deze maand. Ik besloot geen nieuwe producten aan te breken totdat de oude op waren en dit is zeker gelukt ! 


Deze spa secrets douche schuim van Kruidvat heb ik al een paar maanden in mijn badkamer staan. Ik was er erg zuinig mee want 4,00 voor een douchegel vind ik als budgetlover stiekem een beetje te duur .


Hij ruikt heerlijk, is zacht voor de huid en je hebt het gevoel alsof je in een luxe spa vertoeft.
Hier komt zeker een review van !



monoi de tahiti shower-shampoo van Yves Rocher komt vaker voor in opgemaakt artikelen. Dit is een showershampoo die ik al jaren gebruik.



Deze douchegel van Palmolive vond ik niet zo bijzonder.
Ik heb hem opgemaakt maar hij doet niet veel voor mijn huid.



Deze douchegel ook van Yves Rocher maakte ik voor de tweede keer op . Gek genoeg vond ik de tweede fles maar niks en heb ik hem vooral als handzeep gebruikt.
Hij maakt mijn huid droog en ruikt niet meer lekker.
Misschien iets aan de formule veranderd?

Hmm wat vond ik toch van deze ?
Hij heeft een zachte argan geur en maakt mijn huid lekker zacht. alleen een min puntje, hij schuimt niet zo lekker.
Vind ik jammer! Verder is het heerlijk spul .


Dit heerlijke haarmasker van Dove maakte mijn haren zacht en pluis vrij.  Bijna iets te zacht ! Aangezien ik helemaal verknocht ben aan de budget edeka haar kurs, koop ik deze voorlopig niet opnieuw.


Ook maakte ik twee flacons handzeep op, ik ben een groot verbruiker van handzeep en ja , de linker is wel binnen een maand opgegaan.   Een heerlijk frisse geur van douchegel , die ik als hij nog te koop is zeker opnieuw ga aanschaffen.



Zilvershampoo is mijn beste haarvriend ! Ik maakte dan ook 2 flessen op.


Heerlijk dit frisse geurtje van Essence, helaas is hij alweer op. Als het goed is moet ik nog ergens een half flesje hebben liggen. Ik houdt van deze geurtjes. ''girls night out '' heb ik ook al opgemaakt, maar flesje al weggegooid.




Deze shampoo van wella is prima, deze heb ik ook al opnieuw aangeschaft met een ''repair '' werking.


Elkos, het eigen merk van Edeka is echt goddelijk.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, dit spul is geweldig
Ik maakte dan ook twee tubes op.



watmaaktjemooi heeft heerlijke handgemaakte natuurlijke producten in haar assortiment waaronder fantastisch geurende mani-bombs. Ik maakte een zakje met twee bombs op.



Deze maskertjes gebruik ik regelmatig.
Ze zijn fijn voor je huid niks op aan te merken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !