Review : Action- Max & More - 8 colors nude palette


De Action staat steeds meer bekend om haar budget make-up. Ook hebben veel mensen hier ( soms onterechte ) vooroordelen over.


 Zelf ben ik groot fan van de Action maar laat ik dit soort oogschaduw palletjes toch meestal liggen, tot en met vandaag!  Als het pigment goed was van deze oogschaduws was dit zeker een aanwinst op mijn stash.




Als eerste vind ik het fijn dat er een matte oogschaduw in 
zit die je als basis kunt gebruiken. Ook de andere kleurtjes zijn apart en niet al te standaard. Een echte ''nude'' palletjes wil ik het niet noemen , het zijn meer aarde tinten.


Er zit een dubbele sponsapplicator bij en een spiegeltje.
Het spiegeltje werkt aardig goed moet ik zeggen en al ben ik geen fan van spons applicators wilde ik deze toch graag gebruiken bij mijn ooglook.



 Het sponsje werkt prima, maar blend natuurlijk niet zo mooi als een blending kwast dat doet.




Het pigment is verrassend goed en de oogschaduws ruiken ook nog eens lekker. Ja deze freak ruikt altijd aan make-up en een fijne geur is een hele grote plus punt.
Voor 0,89 kun je dit palletje al bemachtigen!
Er is ook een smokey eyes versie aanwezig.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !