Review : Schaebens toten meer maske .


Dit maskertje kocht ik in Duitsland bij de Edeka voor nog geen 1 euro . Het is een zuiverend masker, dat mee eters en puistjes zou moeten bestrijden en je huid intensief reinigt. Nu heb ik niet echt last van puistjes maar ik vind het wel fijn om een diep reinigend masker te gebruiken.




Het masker voelt verkoelend aan op mijn gezicht en voelt niet trekkerig aan . Het is een masker dat hard wordt en na 15-20 minuten was je het er weer af met lauw water zoals de meeste hard wordende maskertjes.



Mijn huid voelt lekker zacht aan en ik zie dat mijn teint er ook van opknapt !  Verder is mijn huid ook duidelijk gereinigd .  Dit is een heerlijk masker om te gebruiken met deze tropische temperaturen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !