Een interview met mijzelf ?! - Beauty Editie


Een tag, interview met je zelf ach, wat maakt het uit .

Vandaag stel ik mezelf de vraag welke producten ik het fijnste vind en waarom. let op, hier komt-ie .

Welke mascara is je all-time favoriet?

De sexy pulp mascara van Yves Rocher.
Hij is goed zwart, regen-proof en geeft volume.
Ook wordt hij niet keihard en is hij makkelijk te verwijderen.




Welke lipstick draag je het meeste?

Ik heb eigenlijk 2 nieuwe favorieten, maar de lipstick die ik het meeste heb gedragen dit jaar is de ''come naturally'' lipstick van Essence.  Mijn twee nieuwe favorieten komen ook van Essence ! Heel fijne lipsticks.



Welke oogschaduw pak je , als je weinig tijd hebt en je kunt maar 1 kleurtje gebruiken?  En welk palette gebruik je het liefst?

Dat is een bruine mono cream-powder van Catrice.
Het palette wat ik momenteel graag gebruik je het nude palletje van de Action, terwijl ik voorheen nog heel cynisch was en meerdere reviews las voordat ik hem aanschafte.

Van welk merk is je fijnste foundation?

Mijn fijnste foundation is ''porcelain'' smoothie foundation van Oriflame.  Ze voelt licht aan op je huid, dekt goed en blijft lang zitten. Ook matcht-ie perfect met mijn huidskleur. Love it ! 




Wat is je top 3 producten : zonder-ga-ik-de-deur-niet-uit?

Zonder ga ik de deur niet uit is een beetje overdreven maar mijn drie favoriete producten zijn :

Bronzer- Miss Sporty
Eyeliner - Essence
Wenkbrauwpotlood - Rimmel 



Minst gebruikte product afgelopen zomer?

Weinig foundation en weinig felle oogschaduw kleuren.
Ook mascara liet ik vaak achterwege en mijn oogpotlood verdween ook onder in mijn handtas.

Bronzer, eyeliner en lipstick gebruikte ik dan wel meer dan normaal gesproken.


Welke blush pakte je er afgelopen tijd vaak bij?

De triple blush van Catrice. 
Een heel mooie subtiele blush voor als je een beetje gebruind bent. 





Van welk merk is je favoriete skin care?

Yves Rocher voor de face wash en dag/nacht crème
Elkos [ budgetmerk] voor de tonic, en eigenlijk ook facewash.



Wat zijn je top 5 handcrèmes?

Essence- Banana dark chocolate
Yves Rocher- hand balm
Yves Rocher - Redberries
Dove - Visible effects
Dr van der hoog - s.o.s repair cream 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !