Kiekjes Kieken #4


Afgelopen week maakte ik weer veel katten foto's maar dit keer van de nieuwe aanwinst van mijn moeder ''paddy'' een super schattig poesje.  Kreeg ik twee super fijne beautyproducten cadeau en kookte ik bar weinig .

arrhgg ik mis de zomer nu al !
Maar met dit arriba lakje van Essence is het toch nog een beetje zomer.  




Ik kreeg een nieuw bed en Louis kon het niet laten om er meteen op te springen.
Ook knuffelde ik met chicco de chiauhaua.







En dit is Paddy de nieuwe kitten van mijn moeder.
Is het geen dotje ?







Verder was ik wat grieperig en deed ik niet veel bijzonders, behalve veel nagels-lakken.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !