Kiekjes Kieken #5


Afgelopen week heb ik vooral op bed gelegen omdat ik de griep te pakken had.  Dat betekent veel thee en films kijken en verder helemaal niks. Wel kookte ik een paar keer en daar komt een artikel over online of staat al online, en maakte ik een foto van een prachtige regenboog waarvoor ik uit mijn raam hing for the perfect first shot .

Ik deel nu ook random wat foto's , niet perse op volgorde.






De laatste dagen dronk ik rooibos-honing thee en turkish apple.  Heerlijke smaken en werkt fijn tegen keel ontsteking.


Gekke Louis had ook weer even zijn foto momentje.

ahh ik ben helemaal gelukkig met dit palletje van Essence,past perfect bij de essence lipstick uit de zelfde collectie die ik vorige week van mijn moeder kreeg.




En wat vinden jullie van deze spaarpot van de Action?
Ik heb hem nu al even en hij is echt decoratief.



Veel notd's zijn er deze week niet online gekomen, want bummer mijn nagel is gebroken....



En ik zette een win actie online waar aan je nog steeds kunt meedoen ! 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !