Opgemaakt #September


Deze maand heb ik vooral veel mini producten opgemaakt, omdat ik nauwelijks ergens anders blijf slapen en omdat ze anders toch niet gebruikt worden terwijl ze zo handig zijn.

Deze twee mini deo's van dove vind ik zeer fijn en zal ik zeker opnieuw aanschaffen, vooral de groene.

Deze twee bodybutters van the bodyshop heb ik ook veelvuldig gebruikt, van the honeymania heb ik zelfs al weer een nieuwe mini liggen, die ik gratis kreeg.


Je kunt wel zien wat mijn favoriete geurtje was afgelopen maand.  in elk flesje zit 15 ml... the girls night out heb ik ook nog in een grote fles, en the candyshop heb ik nu al weer voor de tweede keer opgemaakt. Deze ga ik zeker opnieuw kopen, girls night out wacht ik mee omdat ik nog een grote flacon heb.


Deze mascara kocht ik ooit een keer op Ebay, ik heb hem een enkele keer gebruikt maar vind hem niet fijn, en hij is ook heel snel uitgedroogd.


aaahhhrr ik baal echt ontzettend dat deze bodymist op is .
Ik vind de geur echt heerlijk en heb er heel zuinig mee gedaan. Helaas is hij niet altijd te koop en vind ik hem ook prijzig. Mocht ik er nog eentje kunnen krijgen voor een zacht prijsje, dan koop ik hem zeker opnieuw.


Ook maakte ik een mini shampoo op en een mini haarmasker. ook een haar masker/serum.




Deze douchegel van Elkos vind ik erg fijn en is een favoriet van me . Ik heb inmiddels al meerdere reserve flessen staan. Zacht voor de huid, brengt me even terug naar de zomer en kosten slechts 0,55 !
Ook van deze mini gingermorning heb ik al meerdere mini s gebruikt.
En deze douchecream van Yves Rocher heb ik vooral als handzeep gebruikt omdat ik de geur een beetje zat ben.
African spa butter scrub ruikt ook heerlijk en dat is ook een mini verpakking, hij was in de aanbieding voor 1,79 en kocht hem meteen opnieuw . Hier heb ik lang mee gedaan.


Deze 3 maskertjes van dr. van  der hoog waren gewoon prima.



En dit maskertje van de HEMA is echt hemels !
Hier komt binnenkort nog een review van online en heb hem al opnieuw aangeschaft.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !