Recept : 15 minuten pasta salade ! [ simpele versie]


Aangezien ik nog steeds niet zo veel trek heb in avond eten maak ik s'middags alvast twee porties pasta salade klaar.




Zo hoef ik er verder niet meer naar om te kijken en heb ik toch genoeg eten binnen. In deze salade zit, lente ui, mozzarella,pesto kruiden,knoflook,tomaatjes en hamblokjes, ook heb er ik bbq korrels overheen gedaan aangezien ik nauwelijks wat proef.
Een versimpelde pasta salade dus!






Ook gebruik ik hiervoor normale pasta want mijn tricolore was op.
Doordat je minder pasta gebruikt [ slechts 100 gram] en minder groenten en kruiden, en je de olie overslaat ben je heel snel klaar, het past precies in deze handige bakjes.

lees hier mijn originele recept met gemarineerde tomaat en gegrilde paprika.


Reacties

Rilana zei…
Ziet er lekker uit!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !