Recept : Shoarma soep


Shoarma in je soep ? Jazeker en het is heerlijk, ik at een andere variant laatst bij mijn moeder de versie met creme fraiche en extra uien . . Ik gaf er mijn eigen draai aan.




Nodig voor 3 a 4 mokken soep !
* pot boullion [ lekker met rundvlees er in]
* 300 gram shoarma 
* Een halve ui  [ een hele kan ook voor de liefhebber]
* pakje 200 gram diepvries groenten jumbo eigen merk
* 2 liter water 
* Een halve courgette



Breng 2 liter water aan de kook en voeg daar de boullion aan toe.  Snijdt de courgette en de uien in plakjes en voeg deze aan de soep toe .

Intussen kruidt je de shoarma naar smaak en bak je het vlees gaar. Zodra het vlees gaar is voeg je deze ook toe aan de soep.. .

nog 20 minuten doorgaren op laag vuur zodat de smaken er lekker intrekken en eet smakelijk ~!


Reacties

Rilana zei…
Dit heb ik echt nog nooit gegeten haha, ik ben benieuwd hoe het smaakt!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !