Review : Action max&more lipstick : Morrocan Rose

Ik vond dit een heel apart kleurtje en kon hem dan ook niet laten liggen voor omgerekend 0,45 cent. Ze zitten namelijk in een duo verpakking voor 0,89. 



 Ik heb al meerdere lipsticks van dit merk omdat ze zo romig zijn, vaak semi mat en met een heerlijke vanille geur. Ook test dit merk niet op dieren en dat is natuurlijk extra prettig.



De lipstick is goed gepigmenteerd  en glijdt makkelijk over mijn arm heen .  Nu kijken hoe hij er op mijn lippen uit ziet!


Zoals verwacht is hij ook op mijn lippen goed gepigmenteerd, hij voelt zacht en verzorgend aan en blijft wel een uur of twee zitten voordat je hem moet bijwerken.
Dat ik stiekem geen probleem vind, omdat hij zo fijn smeert.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !