Review + fast ooglook : Essence oogschaduw palette : Happiness is.... following your heart.


Essence kwam uit met een roze tinten palette en een bruin tinten palette. De kleuren uit het bruine palette kwamen sowieso beter over qua pigment en deze kleuren spraken mij meer aan. Ik nam hem mee en testte hem voor jullie.



Geen full face look omdat ik nog steeds ziek ben maar ik maakte wel even een snelle oog look waarbij ik alle tinten gebruikte.



De kleuren passen mooi bij elkaar waardoor je een complete look kunt maken, en je every day look zo in een party look kunt veranderen.
Op de achterkant staan instructies.





Kijk dat leuke patroontje !



De lichtste kleur gebruik ik onder mijn wenkbrauwen.
Het kleurtje daarnaast gebruik ik in mijn ooghoeken.
De derde kleur breng ik op mijn gehele ooglid aan, de vierde in de buitenste ooghoeken en de de donkerste kleur blend ik in de crease.




Dit heb ik even snel gedaan, binnenkort komt er een fotd online waarbij ik dit palletje uitgebreid gebruik.
Het pigment is gewoon prima en met een goede primer er onder zelfs goed te noemen. Hier draag ik geen primer..

Een fijn budget palletje waar ik nog met veel plezier gebruik van zal maken.

Hij is tijdelijk te koop voor 3,59 bij het kruidvat of trekpleister in Nederland.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !