Review : Kruidvat Shower foam - miracles of bali [ De gele lijn ]


Al eerder vertelde ik jullie over de showerfoam van kruidvat van de rode lijn.  Inmiddels heb ik ook de showerfoam van de gele lijn  - miracles of bali en ben ik helemaal overstag.
Je waant je op een tropisch eiland of in een dure spa.




Wat een geur en wat een zachtheid, en met dit gure weer kan ik zeker wel een fijne verzorgende foam gebruiken.
Ik was al erg enthousiast over Treasures or marocco   maar deze shower foam maakt mijn huid nog zachter.



De geur is coconut water en frangipani en ruikt verdacht veel naar de tahiti douchegels van Yves Rocher maar net iets lekkerder en sterker. De schuim is makkelijk te doseren en je hebt echt niet veel nodig om je lichaam mee te wassen.

En hoe leuk ziet zo'n mooie aparte flacon er uit in je badkamer?

Kruidvat ! well done ! 

Reacties

Budgetlover zei…
Lijkt me een heerlijk product !
Unknown zei…
Oehhh deze douchegel klinkt wel heel erg fijn! Vooral die tropische geur, fijn :)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !