Favorieten # September/ Oktober


Ik heb weer een nieuw aantal favorieten. Over sommigen heb ik al geschreven en over andere producten nog niet .
Afgelopen maand kwam er helemaal geen favorieten artikel online waardoor ik het nu gewoon even halverwege Oktober plaats.  

 


Als eerste  de Syoss hair color refresher
Dit is een schuim dat je in je haren doet voor een tijdelijk gekleurd effect.  Ik gebruik de versie voor koel blond haar zodat het de gele gloed uit mijn haar verwijderd.
Echter, is dit schuim ook meteen een conditioner,
ik ben fan !




''my nice plum'' is de nieuwste lipstick van Miss Sporty en heb ik afgelopen maand al een aantal keer gedragen.
Hij is zacht voor de lippen, is heel gepigmenteerd en brengt gemakkelijk aan.



Ook het luchtje ''candy shop'' van Essence heb ik veel gedragen, ik kocht hem alweer voor de 3e keer.
En ik maak bijna nooit luchtjes op!



Deze showergel van Balea ''paradise beach'' is echt geweldig.
De geur van ananas en cocos ruikt heerlijk tropisch.
Toch gebruikte ik hem niet iedere dag omdat het een limited edition is en niet meer te koop.
zeer jammer!




Ook de raspberry lipbalsem van Balea heb ik veel gebruikt .
Zacht voor de lippen en ruikt/smaakt heerlijk.



De face wash hydra vegetal van Yves Rocher mag natuurlijk ook deze keer niet ontbreken.



En omg deze limited edition van treacle moon is heeeeeerlijk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !