Favorites # September



Oh my god,,, de geur van blauwe bessen en koekjes deeg in de vorm van een hand/bodylotion van treacle moon.
Deze geur is niet in NL te verkrijgen maar ik moest hem gewoon hebben! Helaas was er geen full size flacon.



Deze handcrème van Essence in de geur banana dark chocolate heb ik gekregen en ik ben er erg blij mee!
Hij staat standaard op mijn salon tafel of hij gaat mee in mijn handtas.



De nagellak van p2 vond ik erg fijn, dit was mijn eerste lakje van dit mooie budget merk en ik was meteen verkocht.



De cuticle cream van Essence is helaas uit het assortiment, ik heb hem nu al een jaar en hij is geweldig.


Flower party by night is een heerlijk geurtje, lekker zomers.



Dit was en kort favorieten artikel omdat ik verder zeer weinig producten heb gebruikt afgelopen maand.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !