Hoe verf je je haar roze met crêpe papier .


Ik had een gekke bui en besloot mijn haar weer eens een kleurtje te geven met crêpe papier . Dit heb ik wel eens eerder gedaan maar pakte niet uit zoals ik het wilde.
Dit keer heb ik het anders aangepakt.




Ik pakte een bakje en vulde deze met conditioner.
Vervolgens pakte ik een stukje papier en maakte ik deze nat. Vervolgens ging ik net zo lang met het papier door de conditioner totdat het papje roze werd.


Dit smeerde ik in mijn haar en spoelde ik meteen weer uit zodat het niet al te fel werd. Om uit te proberen heb ik dit bij slechts 1 pluk gedaan. 
Het is eigenlijk de bedoeling dat het na een paar keer wassen weer uit je haar gaat maar omdat mijn haar geblondeerd is blijft het er gewoon in, oeps!

Uitkijken dus met heel lichte haar kleuren.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !