Kiekjes kieken #10


De week begon al gezellig met een middagje bij mijn oma samen met zusjes en een neefje.  De meest gekke selfies werden gemaakt maar vond deze wel leuk om te delen.




Ik maakte heerlijke kip spiesjes, gewoon in het tosti apparaat.


Louis foto bombde me dat tot deze foto resulteerde.


En mijn moeder heeft een nieuw soort huisdier.
2 naakte ratjes, vet grappig.




En nog een selfie met mijn oma :)



Ik testte de wash in wash out shampoo van kruidvat eigen merk en heb hier ook een review over geschreven.




Ik at ook deze heerlijke wrap gevuld met tomaat,gehakt en komkommer.




En mijn knuffeltje Dirk mag ook deze week niet ontbreken!
Ik heb zelf een filmpje van hem gemaakt terwijl hij lekker rond huppelt en met het katten speelgoed speelt.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !