Kiekjes kieken #7

Deze week heb ik eigenlijk bijna niks gedaan omdat ik nog steeds ziek ben, wel heb ik online wat mooie producten gekocht.
Eigenlijk is dit week overzicht meer een shop overzicht, een keer wat anders..


haha iemand heeft een avatar van mij gemaakt, super grappig.



Ik heb een aantal mooie Balea producten gekocht, en wat nieuwe make-up.  Bereid je voor op een whole-lotta lip product reviews! 






Ook bestelde ik online lipsmackers, en kreeg er een fles doucheschuim van evoka bij, al weet ik niet wat ik van de geur moet vinden. het is een beetje zoet maar ook zuur en kruidig...  Ik probeer hem gewoon uit en anders vind deze fles een nieuwe bestemming.



'''leave'' van matchbox twenty is een van mijn favoriete nummers. Deze quote vond ik erg mooi.



Jaa , de bloed maan heb ik gemist maar van de super maan heb ik geprobeerd een foto te maken . Helaas vervormde hij nogal op de camera.





Ik kan het bijna niet geloven dat deze foto slechts een jaar geleden genomen is. In mijn oude kamer, toen ik nog bij mijn moeder woonde, ik zie er een stuk anders uit en voel  me ook anders.



Mijn lieve schatjes <3 het is al weer bijna dieren dag, maar hier is het altijd dieren dag.







Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !