De weg van Lenthe Page #3

Vanaf het moment dat ik die man zag kon ik alleen nog maar in die ogen kijken.
Totdat die zelfde ogen verschrikt op keken . Ik denk dat ik de controle verloren ben want nog geen 20 minuten later zaten we op de eerste hulp. Oh damn!  Heb ik nou echt zijn hand gebroken? Ik voel me misselijke door drank en door het schuldgevoel.  Niet in paniek raken !
koel blijven !  Als van steen zat ik naast deze knappe man en deed alsof er niks aan de hand was. Dat ik geen softie was die in zijn plaats keihard wilde gaan janken en ik was zelfs even bang dat hij aangifte ging doen .  Maar hij bleef koel .  Toen hij in de gips kamer was ben ik naar het toilet gerend om dat laatste shotje uit te kotsen . Ik weet niet meer hoe het zo ver gekomen is  , het ene moment zijn we aan het armpje drukken en het volgende moment verpest ik een avontuurtje door zijn hand te breken.  Ik ging weer in de wacht kamer zitten en hoopte dat het niet op zal vallen dat ik zo juist over mijn nek ben gegaan. Ik weet niet of het door de drank kwam of door schaamte maar mijn gezicht was vuurrood. Gelukkig zag hij het niet, of hij was te druk bezig met zijn hand. Ik belde een taxi en bracht hem naar huis.
Ik hielp hem uit zijn kleren en probeerde niet nog roder te worden bij het zien van zijn borskas en legde hem op bed, ik gooide een deken over hem heen en liep naar beneden en struikelde bijna over mijn eigen hakken . In de keuken trapte ik ze uit en nam ik een glas water.  Toen ik wakker werd was het alweer licht. Waar was ik ?  Op wie zijn bank ben ik nu weer beland ?  Tot ik mij de avond ervoor helaas weer herinnerde.  Oh leuk, nu vind hij me zeker een freak als hij me hier aantreft op zijn bank.  Maar lang hoefde Lenthe hier niet over na te denken want nog geen 4 minuten later strompelde deze knappe half dronken man de trap af.  Ze bedacht een smoesje, trok dr hakken weer aan toen deze man die Ethan bleek te heten bijna over haar schoenen heen viel ( alsof ze hem nog geen genoeg pijn had gedaan )en stormde de deur uit .  Ze had zijn auto sleutels nog in haar zak en zonder er over na te denken startte zij zijn auto en reed naar haar nieuwe werk .  Shit dacht ze, nu ben ik ook nog een auto dief. Lekker begin van de eerste dag als manager, ik had ook nooit nog wat moeten gaan drinken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !