Hoera ! BeautyxSpace 2 jaar !!!!! + Drop your link & Win Actie !


Ik was zojuist door mijn oudere berichten aan het bladeren en zie nu pas dat mijn blog al meer dan 2 jaar bestaat!
Ik blog op deze blog namelijk sinds 13-11-2013 !

Hoog tijd voor een feestje toch ? Je mag onder dit artikel je blog spammen en ik neem dan zeker een kijkje op jou blog .

Ook is er wat te winnen . Een microvezel hoofd handdoekje en een mascara.




Wat je hier voor moet doen ?

Like beautyxspace op Facebook  + 1 als je ook deelt.

Laat een reactie onder op een artikel van mij , het maakt niet uit welke, vermeld wel even bij je reactie dat je reageert voor de win actie .





Moet niet mag wel  :

volgen op  bloglovin  en/of twitter


Laat in een reactie onder dit artikel weten of je mee doet en wat je hebt gedaan :)
Ik kan jullie emailadressen niet zien dus het zal chill zijn als je deze er bij zet of een prive berichtje doet op Facebook



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !