Review : Parfum True Blood- Forsaken.


Ik kijk graag naar de serie true blood en toen ik er achter kwam dat er ook en parfum van was, heb ik deze door middel van een sample kunnen testen. Alleen de prijs van 35.00 voor 100 ml hield me tegen . Wat was ik blij als een klein kind toen ik dit luchtje , samen met 2 bodylotions 2 douchegels en een sample in een super cute mandje zag staan voor slechts 10,00 als pakketje!  Ik rekende hem af en spoot dit heerlijke luchtje meteen op. Het is een zwaar luchtje en je moet er wel echt van houden, en dat doe ik .


Hij ruikt naar citrus vruchten en peer.  Er staat ook op dat er Patchoelli in moet zitten maar dit ruik ik niet terug. Ik vind dat heel erg stinken namelijk en ben er ook zwaar allergisch voor  ( uitslag en bultjes en verschrikkelijke jeuk)
Dit heb ik bij dit parfum zeker niet , dus ik heb mijn twijfels of dit is toegevoegd.  Ik vind hem meer naar amber ruiken en oosterse kruiden met een vleugje kers.

Er zit ook een  ring om de verpakking met steentjes er aan, ik weet niet of hij daar voor bedoeld is maar hij past precies haha . Nu heb ik ook aardig dunne vingers.
Ik vind het flesje sowieso leuk vormgegeven met donkere versiersels , en het rode op de bodem maakt het helemaal af.

En thank god dat ik niet allergisch ben !
Over het algemeen reageer ik heel slecht op citrus en patchoelli in producten en ik ruik en merk het absoluut niet op mijn huid en dat is een hele opluchting als je zo'n heel pakket aanschaft,ondanks dat ik eerst een sample testte.

Reacties

Rilana zei…
Wat ziet de verpakking er mooi uit zeg! :-)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !