DIY Kerstbal Cadeautje


Bij de Action zijn er foto kerstballen te koop voor 0,92 .
Voor dat bedrag heb je twee doorzichtige plastic kerstballen. In plaats van een foto leek het mij leuk om deze te vullen met kleine dingetjes. Zodat het een geschenk kerstbal wordt.

Om te beginnen ga ik met een glitter topcoat aan de binnen kant  om hem een beetje op te fleuren.
Goed laten drogen!




Ik heb nog een paar lucky pills, ik vond het leuk om deze er ook bij te doen .  Ik stop er ook nog een wax melt in en vul hem verder op met watten.




Ook leuk is om de kerstbal te vullen met glitters, lintjes of mini kerstballetjes.  Of een klein cadeautje zoals een nagellak bijvoorbeeld.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !