FOTD : Christmas Eve. .


Voor kerst avond heb ik een donkere smokey look gekozen.
Hiervoor gebruik ik een glitter zwarte en glitter gouden oogschaduw van Ebay, een higlighter uit het w7 palette en een burgundy kleurtje van de DA .


  Mascara en eyeliner zijn van Essence, het wenkbrauw poeder van Catrice en het potlood van de HEMA.  Onder mijn ogen draag ik zwarte oogpotlood van max & more.   Ik shape mijn gezicht met concealer palette van Ebay, ik gebruik concealer van Essence en Catrice en de foundation is ook van Essence.


Ik poeder het af met miss sporty bronzer en catrice poeder en een blush van Essence. 
Op mijn lippen gaa een gekleurde lipbalsem van Essence .


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !