Kiekjes Kieken # 17

Deze week weer een paar foto's van afgelopen week.

Mijn kleine schat viel tegen mijn schouder aan in slaap en dat leverde dit kiekje op.



Ik maakte zalm klaar met citroen en kruiden en daarbij pasta met courgette tomaat paprika en lente ui.
Een aangezien ik bijna overal knoflook doorheen pleur, gingen er hier ook een paar  teentjes door.


En ik brandde deze kerstkaarsen op van het Kruidvat.
Als ze er nog zijn volgende week haal ik er zeker nog een paar bij want ze ruiken heerlijk, de ene ruikt naar katoen en de andere naar vanille koekjes.


Yay ! ik behaalde de 500 likes op facebook waar ik super blij mee ben ! hiervan is ook een win actie online gekomen en de Winnares is al bekend gemaakt.



En ik denk dat ik een nieuw pareltje ontdekt heb terwijl ik hem eerst wilde laten liggen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !