Opgemaakt # The last one this year! December.

Begin deze maand had ik al een artikel met opgemaakte spullen omdat ik in de eerste maand van December al zo veel had opgemaakt, dat dit artikel anders veels te lang zou worden en dat vind niet iedereen leuk om te lezen, daarom besloot ik dit artikel in twee op te delen .





Ik ben gek op deze hiel-pleisters met verzorgende stoffen van Purederm, ik gebruik deze al een paar jaar en het is een het is een uitkomst bij zere en kapotte voeten.
Helaas zijn ze nu uit het assortiment bij de DA en heb ik nog geen nieuw verkoop punt gevonden ,bummer!

Het handmasker is daarvoor in plaats gekomen ,
Deze wilde ik wel uitproberen. Het is fijn spul maar ik heb het geduld niet om zo lang stil te zitten met mijn handen.
Deze maar voor mijn voeten gebruiken dan maar ;p  ?









Ik ben gek op bodybutters van the bodyshop maar grotere verpakkingen vind ik toch ietwat prijzig dus haal ik zo af en toe wat mini verpakkingen in de sale.
Deze is de pink grapefruit en ruikt fris zoet zuur.
Lekker fruitig maar meer een zomergeurtje, deze was al bijna leeg dus besloot ik hem op te maken.
Ik vond het een fijne bodybutter maar niet perse verzorgend.





En ik maakte een mini shampoo van Wella op.
Fijn spul heb nog een back up !



Ik maakte deze mini dove shea butter bodywash op.
Een heel fijne dikke crème met een heerlijke winterse geur.
Het is dat ik genoeg douchegels op voorraad heb anders had ik meteen een grote verpakking gehaald .




Dit serum is van Bio Silk en het is een sample die ik ooit kreeg bij de Douglas. Ik denk dat ik ongeveer een half jaar heb gedaan met deze 5ml sample en gebruikte hem bijna elke dag.



Het vocht inbrengende maskertje is van de Schaebens en bevalt me prima. Mijn gezicht word altijd wat droog met dit gure weer maar mijn gezicht voelt na gebruik gehydrateerd aan,zelfs de volgende dag nog .



Dan nog een product dat ik niet heb opgemaakt maar hij ruikt niet meer lekker. Deze crème van Yves Rocher.



En ik maakte weer een pak reinigingsdoekjes op.
Gemiddeld zo'n 3 per maand, hiermee haal ik de laatste make-up weg en ik gebruik ze voor swatches.



 
En deze geur kaarsen van het kruidvat.
Deze wil ik graag opnieuw aanschaffen.


Jazeker nog een geurkaars ! Deze keer weer eentje van de Action, ik rook hem subtiel maar die andere versie ''dream'' was beter aanwezig.


Ik maakte ook twee votives op van wild berries- kruidvat.
Deze kreeg ik voor mijn verjaardag en roken echt heerlijk.
Omdat ze echt op zijn helaas geen foto's.



Ook maakte ik deze mini douchegel op van Yves-Rocher.
Deze is heerlijk, een soort olie dat veranderd in een rijke schuim/melk op je huid. Hier heb ik nog grote flessen van.





Eerder deze maand vertelde ik over de HEMA douchegels en deze met bosvruchten  heb ik al opgemaakt.




Ook deze lee stafford shampoo en nagellak remover zijn op.
Eigenlijk waren deze al langer op maar ik vond ze onlangs pas in mijn lade terug.





Deze mini handcreme  ging ook op , ik vond hem erg fijn, hij lekker fris en trok snel in. 



Deze deo hoorde bij een favoriete parfum.

Ik kreeg een keer een anti age potje 5 ml gratis van Nivea.
Ik gebruikte hem als mijn huid erg droog was.





En als laatste een parfum proefje, deze leg ik altijd onder mijn kussen.  



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !