Review : Andrelon arganolie serum voor droog (kroes) haar.


Dit serum van Andrelon met verzorgende argan olie is eigenlijk bedoeld voor droog kroes haar. 
Nu heb ik geen kroeshaar maar wel een vage krul, en daarbij is mijn haar erg droog door al het verven.



Ik vroeg me af of ik baat zou hebben bij dit serum en dus probeerde ik hem uit .

links zonder serum rechts na gebruik van het serum.
Mijn haar glanst wat meer en voelt heel zacht aan , maar zoals je ziet verzwaard het serum mijn haar wel, en ik heb niet eens zo'n heel dun haar.  Nu vind ik dit niet erg want ik draag mijn haar liever wat stijler maar ik snap dat het andere meiden zeker kan irriteren.




Ik vind hem dus wel fijn, hij ruikt lekker en verdeeld makkelijk, je handen blijven niet onder de olie zitten na gebruik.  Mijn haar voelt zacht aan en ik heb geen klitten als ik het door kam .

Fijn spul!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !