Favorieten #Januari 2016

Mijn favorieten deel ik niet elke maand met jullie maar deze maand heb ik toch weer wat fijne producten om te laten zien.



Deze cuticle cream van Essence heb ik nu ongeveer een jaartje en ik gebruik hem nog steeds met veel plezier.
Jammer dat deze niet meer te koop is maar je doet er erg lang mee. 


Nog een product van Essence, de winter wonderland handcream,  note ; deze geur doet mij aan mijn moeder denken, zij ruikt ook altijd zo.  



Via een ruil kreeg ik deze heerlijke winterse bodybutter van the bodyshop in mijn bezit. Ik heb hem bijna iedere dag gebruikt. 



Balea heeft fijne lippenbalsems en deze met mango en vanille geur pakte ik het meest er bij .


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !