Kiekjes kieken #20

Ik werkte ideeën uit voor deze blog en at daarbij deze salade met gemengde sla van de groenteboer,tomaatjes en mozzarella. Simpel en lekker .

S'avonds maakte ik mijn eigen variant van het recept op www.lifesabout.nl.

Rijst met kip met kerrie,lenteui en crèmefraice 




Ahh mijn schatje Dirk!  



Verder probeerde ik weer wat donkere looks uit .
Deze kwam afgelopen week ook online !

En deze schattige foto van mijn kat  kon ik jullie niet onthouden.





En de nieuwe Essence LE is uit !






Veel food foto's deze week,  als ontbijt maakte ik op zaterdag dit broodje met avocado,ei en sla.

Ook kwam er een Win Actie !!!  online !

Reacties

Anoniem zei…
Rijst met kip met kerrie, lenteui en crème fraiche dat lijkt mij ook interessant om eens te maken. Je kat ziet er zeker schattig uit.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !