Kiekjes kieken #20

Ik werkte ideeën uit voor deze blog en at daarbij deze salade met gemengde sla van de groenteboer,tomaatjes en mozzarella. Simpel en lekker .

S'avonds maakte ik mijn eigen variant van het recept op www.lifesabout.nl.

Rijst met kip met kerrie,lenteui en crèmefraice 




Ahh mijn schatje Dirk!  



Verder probeerde ik weer wat donkere looks uit .
Deze kwam afgelopen week ook online !

En deze schattige foto van mijn kat  kon ik jullie niet onthouden.





En de nieuwe Essence LE is uit !






Veel food foto's deze week,  als ontbijt maakte ik op zaterdag dit broodje met avocado,ei en sla.

Ook kwam er een Win Actie !!!  online !

Reacties

Rijst met kip met kerrie, lenteui en crème fraiche dat lijkt mij ook interessant om eens te maken. Je kat ziet er zeker schattig uit.

Populaire berichten