Kiekjes Kieken #21

Ik startte de week met een ontbijtje van twee crackers met ei en avocado. Ik ontbijt eigenlijk nooit maar had er nu wel even zin in. De maandag was erg grauw en donker en ik heb die dag ook zeer weinig gedaan . Het is te donker om mooie product foto's te schieten en het weer te slecht om een fijne wandeling te maken ofzo.



Mijn konijn Dirk is gek op dozen , en ging spontaan met deze doos van Yves rocher spelen . Op dinsdag kwam er ook boozyshopmail..






Op woensdag at ik dit lekkere ontbijtje en s'middags ging ik nog een paar uurtjes werken .





En toen was het alweer zaterdag! Ik drink heerlijke thee van Clipper, ik heb veel thee soorten maar dit is 1 van mijn favorieten .  Lekker met een paar paranoten erbij fijn bankhangen. Ook ben ik bezig om groenten te laten fermenteren, over een weekje zal ik het resultaat laten zien.

Deze wax brander met meerdere waxmelts erbij kreeg ik op het werk.  super leuk! 





Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !