Kiekjes Kieken #23 geurkaarsen , avocado's & watmaaktjemooi!

Meh, ik vind het maar niks, ik zit nu al weer een week thuis en mijn grootste reis was een tripje naar de dokter.
Ik heb dan ook deze week zeer weinig gedaan.
Wel heb ik heerlijk gegeten en een hele fijne geur kaars gekregen !



Namelijk de cocos geur van Ikea, deze zag ik al meerdere malen voorbij komen maar helaas zit er bij ons geen Ikea in de buurt dus kon ik ze niet proberen. Mijn moeder ging echter wel naar de Ikea en nam een 3-pack en waxine lichtjes voor me mee met deze heerlijke bounty geur .

En jup - #notperfect  selfie.




Omdat ik nog wel eventjes thuis zit voorlopig heb ik wel tijd om te kokkerellen.  Deze bladerdeeg kaas stengels met knoflook peper heb ik wel eens eerder gemaakt. Nu deed ik er ook een beetje zee zout bij.

Louis is helemaal gek op het dekentje wat mijn moeder heeft gemaakt voor hem, deze en andere hangmatjes/kussens/dekentjes en eigenlijk van alleszijn HIER  te bestellen .


Wat een geluk bij http://www.deloesious.nl/ won ik een super leuk kettinkje perfect als cadeautje voor m'n zusje.






Via mijn blog heb ik een win actie lopen, maar via mijn Facebook Pagina kun je ook winnen!







Yay ! Op donderdag kwam mijn  www.watmaaktjemooi.nl order binnen !




Ik leende de blender van mijn moeder en maakte verschillende smoothie combinaties

Combi 1 :  Avocado/komkommer/munt/appel/kiwi


Combi 2 : banaan,appel,munt,grapefruit


Ik lijk wel een wandelend reclame bord maar wow zeg wat een geweldig goede geur komt er van deze waxmelt dewberry van watmaaktjemooi af !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !