Review: Kardashian Beauty Black Seed Dry Oil


Al een tijdje was ik erg nieuwsgierig naar deze black seed dry oil van de Kardashian's,( samenwerking Farouk Systems) maar de prijs weerhield me eigenlijk een beetje omdat ik al meerdere oliën heb geprobeerd en eigenlijk alleen maar tevreden was over de Andrelon anti kroes olie, waar veel meer product in zit!

Tot dat ik zag dat je bij Douglas ook een 15 ml flesje kon bestellen.  Deze ging in mijn virtuele mandje en binnen een dag had ik hem al binnen .




De verpakking vind ik erg leuk en je kunt meteen zien dat het om een product van de Kardashian's gaat en dat het een olie is . De ingrediënten staan aan de zijkant van het doosje als je dit belangrijk vind en de olie staat als 5e ingrediënt op de lijst.



Het flesje zelf is simpel zwart met uitleg hoe je het gebruikt. Je kunt deze olie op nat en droog haar aanbrengen en je hebt slechts een paar druppels nodig .
Op het doosje zelf staat dit in het Nederlands.



Mijn haar is heel erg droog dus perfect om deze olie uit te proberen. De olie zelf is doorzichtig en ruikt naar iets zoets met iets kruidigs, ik denk dat ik zwarte peper ruik.
De olie verdeeld makkelijk over je haar en laat geen vettig laagje achter, hiervoor is het natuurlijk ook een droge olie, maar je weet maar nooit . Mijn haar voelt zacht aan , minder pluizend en het geeft een mooie glans.
De voor foto is echt dramatisch haha, en de na foto is al een stuk beter ! En ik heb alleen de olie aangebracht en verder niks.
Ik heb het ook extra niet gestyled of geborsteld zodat het effect van de olie optimaal te zien was.

Ja ik moet nodig naar de kapper want ik heb dooie puntjes



Ik ben erg tevreden over deze olie !


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !