Review : Voque women parfum deo Hypnotic


De parfum deo's van Voque roken altijd al heerlijk maar helaas waren ze niet altijd even zweet bestendig waardoor ik ze meer als bodyspray gebruik.
Totdat ik deze parfum deo kreeg met de naam ''hypnotic''.
Het is een miniflesje dat 50 ml bevat, erg handig voor onderweg.  



Op de achter kant staat het volgende : De effectieve formule met natuurlijke werkstoffen werkt optimaal tegen transpiratie. De deo bevat geen parabenen of polycyclische musken.

Dat klinkt al top ! Ook laat deze deo geen witte strepen achter.


Dat klinkt nog beter, maar zou deze deo dan echt anti transpirant zijn ?


De geur is heerlijk zoet maar ook kruidig en fris tegelijk.
Ik kan de geur niet echt omschrijven maar hij ruikt heerlijk.
Extra pluspuntje is dat ik geen last krijg van mijn lucht wegen als ik deze opspuit . En ja , ik blijf inderdaad langer fris. De deo houd sowieso 8 uur als je niet al te intensieve dingen doet en laat inderdaad geen witte strepen achter.

Ik ben blij met deze parfum deodorant.

* langer fris
* geen parabenen
* korte ingrediënten lijst
* geen witte strepen
* betaalbaar  



De grote fles is voor 2,99 verkrijgbaar voor 150 ml.
Deze kleine heb ik gekregen , hiervan weet ik de prijs niet .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !