Opgemaakt # Februari 2016


Ook deze maand ging er weer veel doorheen.
halve flessen opmaken gaat de goede kant op !

Met deze fles heb ik zowat een jaar gedaan omdat ik het zo zonde vond als hij opging. Het is echt mijn favoriet van de body shop en ik hoop dat ze deze geur weer een keer in de sale hebben.





Van deze showergel van Yves Rocher bestelde ik meteen twee flessen en helaas zijn ze beiden op.
Het was een LE dus deze komt jammer genoeg ook niet meer terug.  Hij was erg fijn.



Ook dit maskertje van Dr. van der Hoog ging op.
Een verfrissend maskertje met een lekkere geur.






Wow wat een heerlijk geur was dit zeg !
Het was een waxmelt met de geur ''dewberry'' van watmaaktjemooi .
Deze zou ik zeker opnieuw kopen.






Deze fles kocht ik voor 1,00 bij het kruidvat en ik nam hem mee omdat ik de verpakking zo leuk vond haha.
Het was een prima shampoo maar niet speciaal.






Deze porie strips koop ik altijd bij de Action.
Soms zijn ze fijn en soms plakken ze niet.
Dit ligt er echt aan of je het goede doosje te pakken hebt of niet .







Deze handcrème in de vorm van een uiltje vond ik zo schattig. De crème zelf rook naar kokos en was lekker zacht voor de handen . 







Dit masker vond ik echt verschrikkelijk ruiken maar hij was oh zo goed voor mijn haar.  Deze zal ik niet opnieuw kopen ook al was hij geweldig, want de geur benauwde me .






Jammer!  deze olie ging binnen 6 weken op en hij is nu niet meer te koop voor 1,79 bij de Action... en ik ga er ook geen 8 a 9 euro voor neertellen.  Wel was deze olie erg fijn en had ik gelukkig nog een back up staan .






Ik maakte ook een paar waxmelts op van die blaadjes.
Het was een cadeautje dus ik weet niet welke geuren het waren. De groene vond ik erg lekker, de roze wat minder.




Dit maskertje dat ik in een Duitse supermarkt kocht deed goed zijn werk.






Ik ben gek op de manibombs van www.watmaaktjemooi.nl en maakte deze honing oatmeal bomb op.  heerlijk rook hij.






Deze lakjes zijn voor de helft op, maar uitgedroogd.





Ook maakte ik twee mini deo's op.
Deze waren erg prettig !



En nog een wash-in wash-out cool blonde shampoo


Ook deze shower foam ging op !
Heerlijke geur maar ik vind de rode fijner.


Ook tandpasta hoort in het rijtje thuis.
Deze is van Pearl Drops.




Deze conditioner van Nivea was echt verschrikkelijk om uit de tube te krijgen maar het product zelf was wel prettig.



En er ging nog een tube edeka haar kur doorheen.



Deze mini shampoo ging ook op !  Veel haar producten deze maand



Uiteraard waren dit geen volle verpakkingen maar verpakkingen waar nog maar een klein beetje in zat of die half vol waren. Ik maak echt niet zo veel producten op binnen een maand. 

Reacties

Marushi zei…
Wat heb je veel fijne producten opgemaakt zeg. Dat uiltje is zeker schattig! -x-

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !