Review : e.l.f lipstick ''sociable''

Deze lipstick was in de aanbieding bij eyes lips face en de kleur sprak me aan .Het is een mat rode kleur met een heel kleine shimmer. 



Het eerste wat me opvalt is de geur.
Weet je nog ?  Die rode/zwarte drop staven?
Daar ruikt hij echt precies naar. 



Persoonlijk stoor ik me er niet aan maar ik kan me voorstellen dat anderen dit niet prettig vinden .



De lipstick brengt stroef aan maar de pigmentatie is prima.
De kleur is op te bouwen en blijft prima een paar uurtjes zitten.  Hij geeft wel heel lichtjes af.


Het is een mooi roze/rood subtiel kleurtje met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Ik betaalde slechts 1,50 voor deze lipstick.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !