Review : Essence Lipstick Tres Chic

Essence lanceerde onlangs nieuwe producten en deze lipstick sprak mij meteen aan .  Een vampier rode donkere lipstick.
De lipstick zit in een zwarte verpakking met een streepje kleur waardoor je precies ziet welke lipstick je te pakken hebt. 



De swatch maakte ik met 1 veeg en ik kan je alvast vertellen dat die niet zomaar met een reiniging doekje weg kreeg, met het pigment is dus niks mis !



De lipstick is erg romig en glijdt gemakkelijk over je lippen heen . Je moet wel een paar keer over je lippen heen gaan om een gelijkmatige kleur te krijgen maar verder ondervind ik geen problemen .  De lipstick geeft wel af maar omdat de kleur staint verdwijnt hij wel mooi geleidelijk van je lippen.


Ik ben erg tevreden over deze vampy kleur!
2,39  Kruivat of Trekpleister.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !