Review: Watmaaktjemooi Order #2


De vorige keer vertelde ik jullie over mijn bestelling bij www.watmaaktjemooi.nl  en hoe enthousiast ik was.

Maar.....  ik miste nog wat : manibombs.
Mijn hart maakte een klein sprongetje toen ze weer beschikbaar waren en vandaag laat ik ze jullie zien + een paar extra items die ik bestelde.

Aahhhhhhh WATERMELOEN manibombs.



Ik ben echt helemaal gek van watermeloen en wat leuk dat deze geur nu ook verkrijgbaar is. En ziet hij er niet schattig uit ? Deze kost -,95 per stuk -,1,75 per twee of -,2,50 per 3.

Ingrediënten: Natrium Bicarbonate, Citric Acid, Butyrospermum Parkii, Corn Starch, Kaolin Clay, Cocos Nusifera, Theobroma Cacao, Prunis Dulcis, Oryza sativa, Fragance, Polysorbate 80, Mica, Decoration sugar.

Dan is er nog een nieuwe geur, Golden honey.




Ook deze ziet er heerlijk uit . 
ingrediënten: Natrium Bicarbonate, Citric Acid, Butyrospermum Parkii, Corn Starch, Kaolin Clay, Cocos Nusifera, Theobroma Cacao, Prunis Dulcis, Oryza sativa, Oatmeal, Fragance, Polysorbate 80, Mica, Decoration sugar.

Ook snuggles mocht niet ontbreken.





Deze ruikt lekker naar wasmiddel en lelietjes van dalen.
Heerlijk fris luchtje .
ingrediënten: Natrium Bicarbonate, Citric Acid, Butyrospermum Parkii, Corn Starch, Kaolin Clay, Cocos Nusifera, Theobroma Cacao, Prunis Dulcis, Oryza sativa, Fragance, Polysorbate 80, Mica, Decoration sugar.

Natuurlijk heb ik al ervaring met deze mini bath bommetjes speciaal voor je handen en voeten met extra verzorgende bestanddelen zoals sheabutter.  Ze laten droge handen heerlijk zacht aanvoelen en de geur blijf je nog uren ruiken.In de zomer is dit heerlijk voor vermoeide voeten om te verkoelen en in de winter om ze weer lekker zacht te maken.  Ik ben dol op deze bommetjes.
Ik heb er thuis zelfs nog een paar liggen van de ''oude'' collectie.




Verder bestelde ik nogmaals de dewberry wax melt omdat deze gewoon goddelijk ruikt  en een watermeloen waxmelt.
Want wat is er nou lekkerder dan een wax melt met water meloen geur te branden terwijl je een hand/voetbadje neemt met dezelfde geur ?  juist, niks !




En wat leuk er zat een cuticle balm bij.
Deze had ik eigenlijk mee willen bestellen maar uit eindelijk toch niet gedaan, leuk dat deze er als cadeautje bij zat.  En wat een leuk kaart vind je niet ?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !